sâmbătă, 10 octombrie 2015

Samsara Foodhouse- Vegetarian & Raw


Uitasem de Samsara, locul pe care mi l-a revelat prietena mea Irina, în urmă cu ceva ani, însă în acest weekend aflându-mă la Conferința de Hipnoterapie Ericksoniană la Hotel Belvedere, când cineva a sugerat să mergem acolo la prânz am zis un ”da” entuziast. Și papilele mele gustative sunt încă în extaz în urma acestei decizii.
 
Nu doar că este un loc foarte cozy pe vremea aceasta în care nu-ți vine decât să stai în cârpe și să numeri bani sau să faci copii, dar lampioanele în formă de cocon combinate cu vegetația care parcă crește din pereți îți creează instant un context în care poți să te relaxezi, chill out, log out, orice vrei... 

Mulți iubitori de carne nu-și pot imagina că există un meniu vegetarian care te poate face adeptul acestui stil de viață fără nici un demers persuasiv teoretic. Doar oferindu-ți o experiență gustativă fascinantă și memorabilă.
Eu am fost convertită la o singură utilizare ;).
Dacă cineva mi-ar găti această mâncare în fiecare zi, nu cred că mi-aș aminti că a fost o vreme în care am fost meat-lover. Chelnerul, foarte simpatic și atent, a ținut să precizeze că ei sunt la dispoziția mea în fiecare zi să-mi satisfacă această cerință.
Prin urmare mi-am găsit încă o rațiune pentru care vreau să fac bani: ca să pot să mă abonez la Samsara.
Pastele cu ciuperci uscate și roșii au fost geniale, dar după cum au golit totul din farfurie colegele mele tind să cred că și sushi și pastele cu susan și hribi merită același calificativ.
Apoi, să nu uităm tartele..., eu, ca de obicei, le prefer pe cele cu fructe de pădure, deci vă încurajez să probați, alături de un smoothie sau ceva din categoria ”super alimente” cum ar fi Lady Love. Its a must!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu