sâmbătă, 24 octombrie 2015

Cum conduci așa trăiești- 7 lecții de viață de la instructorul meu auto #7



 Lecția #7 Când eşti la volan aminteşte-ţi că faci ceva ce-ţi place foarte mult!



Să înveţi să conduci maşina poate fi o corvoadă. Oamenii iau lecţii de şofat din diverse motive. Unii învaţă să conducă pentru că-i împing alţii de la spate (părinţii de bază care promit că le cumpără maşini dacă îşi iau carnetul). Alţii pentru că toată lumea face asta. Mulţi nu se mai urcă la volan după ce-ţi iau permisul. Pentru mine condusul maşinii a fost o tentaţie din start. Întotdeauna m-au atras lucrurile în care frica se amestecă într-un mod ciudat cu atracţia. În ciuda faptului că îmi era groază de-a dreptul, totuşi mă mâncau palmele şi de-abia aşteptam să mă urc din nou la volan. Există un moment când conduci şi când trăieşti în care balanţa se înclină spre atracţie mai mult decât spre teamă şi atunci totul devine o aventură incitantă. Este similar cu momentul în care avionul se desprinde de pământ şi zboară. Momentul în care inerţia nu te mai ţine lipit de scaun şi o forţă incredibilă te ridică deasupra norilor. Unii oameni nu ajung niciodată la ceea ce numesc eu „plăcerea condusului”, la fel cum nu toată lumea decoperă „bucuria de a trăi”! 

Eu şi maşina mea pe care o cheamă „JOY”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu