duminică, 11 octombrie 2015

Cluj Design Days/ 2015




Îmi place designul, cred că dacă ar fi să-mi aleg o altă carieră asta aș face, probabil aș putea să o fac oricum cel puțin la nivel de hobby. Spre deosebire de psihologie unde materialul cu care lucrezi este ascuns privirii și ai nevoie de răbdare ca să vezi efectele indirect ca schimbări în comportament sau atitudine, în design lucrezi hands on, iar ceea ce faci capătă formă sub ochii tăi.
 

 Ieri am fost la Cluj Design Days la Casa Tiff, unde au expus 26 de designeri de obiect clujeni. Chiar m-am bucurat că am ajuns la un astfel de eveniment și că cineva s-a gândit să organizeze așa ceva. Cel mai mult mi-au plăcut corpurile de iluminat (7Lămpi) și niște bijuterii masive cu forme inspirate din viața marină (Raluca Buzura).

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu