luni, 28 septembrie 2015

Tribut verii ce a trecut


Foto credit: Raluca Indreica

Un loc special pe care merită nu doar să-l vezi, ci un loc în care vrei să fii, să-l păstrezi în amintire și să te retragi acolo din când în când pentru a-ți încărca bateriile este un lan de maci. Într-o zi vara aceasta, fiind pe autostradă între Cluj și Sibiu, am avut o experiență aproape psihedelică: de o parte și de alta a drumului era un lan imens, sângeriu de maci, cerul era de un albastru azuriu soarele strălucea galben pe cer, iar verdele matur al ierbii făcea un contrast amețitor cu restul paletei de culori.
 
Și acum când îmi amintesc de priveliștea aceea am senzația că mă transportă într-o lume magică și îmi imaginez cum mă trântesc pe spate pe pământ și privesc spre văzduhul infinit, în timp ce căldura  razelor soarelui îmi mângăie corpul. Aș putea să stau acolo ore în șir și mă bucur că mintea îmi poate oferi această experiență ori de câte ori vreau să o re-vizitez. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu