sâmbătă, 26 septembrie 2015

Prânz la...


Într-o zi ploioasă de septembrie, mai ales dacă este și sâmbătă, e întotdeauna o idee bună să iei prânzul la Restaurantul indian Indigo din Cluj de pe strada Piezișă. Mie îmi place să mă așez la mesele de la etaj, dar pentru zilele caniculare există și o terasă.
            Dacă te duci acolo, merită să încerci varietățile de curry (inclusiv vegetarian). Eu am ales o porție de Pui Methi Malai preparat cu un sos alb cremos cu caju și schinduf (fân grecesc) despre care wikipedia ne informează că are ”un efect benefic asupra sexualității”. M-a distrat ideea de a mânca”fân”, mai ales că era grecesc :)



Servirea a fost ireproșabilă, muzica plăcută, în surdină, așa încât conversația despre idei de afaceri cu prietena mea Adela a fost ”inspiring”, drept pentru care am plecat de acolo nu doar cu burta plină, ci și plină de idei.
       Dacă chiar nu ai chef să-ți miști corpul până acolo livrează și acasă, dar oricum experiența de a lua masa în oraș nu se compară cu a mânca cu tacâmuri de plastic, în pat și cu ochii zgâiți în televizor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu