duminică, 27 septembrie 2015

Cartea Junglei



Duminica e o zi bună pentru teatru (nu că în alte zile nu te-ai putea duce). Astăzi mi-am asumat un mic risc și m-am dus la o piesă de teatru matinală, de la ora 11.00 la Teatrul Maghiar din Cluj intitulată Cartea Junglei
După oră și titlu (și după mulțimea de părinți cu copii de la intrare) m-am gândit că nu e pentru adulți, însă scurta descriere de pe site m-a incitat lăsând cumva să se înțeleagă că mai e ceva dincolo de aparențe.
Ca să nu mai adaug că nu am remarcat faptul că este musical, ceea ce mi-a dat ceva emoții pe când eram deja în sală gândindu-mă că ar putea aluneca foarte ușor spre ceva comic și atât.
Dar nu a fost deloc așa. A fost ceva profund și tragi-comic pe alocuri, ceva universal și în același timp modern și urban.
Întotdeauna când mă duc la un spectacol știu că atinge ceva profund în mine după un simplu test: dacă mi se face pielea de găină. Se pare că s-au găsit persoane care să chiar studieze acest fenomen și au ajuns la concluzia că este un orgasm al pielii :)
Ei bine, nu o dată pe parcursul acestei piese mi s-a făcut pielea de găină.
Așa că dacă vrei să găsești posibile răspunsuri la întrebări de genul: ce înseamnă să fii un copil abandonat, ce înseamnă maturitatea, în ce condiții te acceptă sau nu haita, cine îți este mamă și tată, unde aparții, cine este Regele Junglei, cum se prăbușesc liderii, ce îți va da sens, care este ultima lege a junglei, merită să vezi acest show și să te încarci din pasiunea cu care joacă acești oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu