luni, 28 septembrie 2015

Cum conduci așa trăiești- 7 lecții de viață de la instructorul meu auto #2




 Lecția # 2    Avem şi frână, nu doar acceleraţie

La început, când am învăţat să conduc, magia vitezei m-a fermecat într-o clipă. Timpul şi spaţiul şi-au modificat valoarea în mintea mea de îndată ce m-am urcat la volan. Totul până când magia vitezei a devenit mania vitezei şi maşina un cal sălbatic de necontrolat. Atunci am învăţat că poţi să zbori, dar poţi să şi încetineşti atunci când circumstanţele o impun.
De ceva vreme am luat hotărârea să opresc la galben. Nu mai vreau să gonesc ca un câine hăituit, forțând semafor după semafor, grăbindu-mă spre...ce? Spre lumea cealaltă?!?
Și am adoptat această filosofie și în viață. 

Oprește la galben! Nu când ai 10 kg peste greutatea maximă admisă, nu când ai colesterolul 300 și tensiunea 170, nu când nu te mai poți opri.Oprește la galben!
 Ceea ce trebuie să înveţi este să pui frână aşa încât să nu-ţi moară motorul. La fel este şi în viaţă. Dacă trebuie să pui frână uneori e bine să o faci aşa încât să nu îţi piară tot cheful, doar să o laşi mai moale, dacă ai sărit calul prea tare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu