luni, 28 septembrie 2015

Marty



Dacă te bate gândul să iei masa în oraș, ia în considerare să mergi la Marty. Dacă ar fi să plec vreodată din Cluj, sunt sigură că le-aș duce dorul acestor restaurante. Ce îmi place așa mult la Marty? Faptul că au un meniu special, cu chestii pe care nu le găsești altundeva. Faptul că toate locațiile au un design interior mishto, cu aerisire bună, muzică bună, chelneri simpatici...do I have to keep going?
Îmi plac la nebunie salatele, dintre care Salata Forestier este în topul listei pentru mine, supele- la această categorie îmi plac toate și nu mă pot hotărî niciodată pe care să o aleg, pastele, offff o altă ”guilty pleasure”..., limonadele..., aici mereu o aleg pe cea cu chilli.
Nu mai spun nimic despre tarte...

Marty a fost ”bucătăria” mea cât timp mi-am aranjat apartamentul:


Dacă ești în Polus, la Iulius, în centru sau Hașdeu este un Marty lângă tine. Îmi plac locurile unde poți fi sigur că vei primi același serviciu la aceeași calitate de fiecare dată. Marty e un astfel de loc!

2 comentarii: