marți, 18 iulie 2017

Cum să faci o schimbare #8

Rumegă o idee trăznită

Dacă atunci când am venit pe acest pământ am venit cu o paletă integrală de posibilități de a fi (a perfect blueprint cum ar zice unii) și conștient sau inconștient am ales să manifestăm (nu în sens ezoteric, ci în sensul cel mai comun, acela de a transpune în atitudini și comportament) doar o parte din această paletă? Nu că nu am fi avut acces la toate variantele și nuanțele personalității, ci că,  din variate motive pe care le-am putea studia și care s-ar putea să constatăm că sunt de mult expirate, am ales să exprimăm unele și să amputăm altele. Întreabă-te acum de ce ești... și nu ești...? (a se completa cu ceea ce crezi că ești/ ce nu crezi că ești) și apoi argumentează răspunsurile tale. Încă mai crezi în aceste argumente?
Foto credit:salonsbienetre.kazeo.com

Ponder a crazy idea

What if when we came down on this earth you came with a whole range of possibilities (a perfect blueprint some would say) and consciously or unconsciously we choose to manifest (not in an ezoterical sense, but in the most common sense of expressing in attitude and behavior) just a part of this range of possibilities? Not that we didn't have access to all the variants and nuances of personality, but, due to various reasons that we could study and come to the conclusion that they expired long ago, we chose to express some of them and amputate others. Ask yourself why are you... and why aren't you...? (to be filled in with what you think you are/ what you think you are not) and than offer arguments for your answers. Do you still believe in those arguments?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu