miercuri, 14 martie 2018

Micul prinț


Doamne, ce omuleți însuflețiți au fost duminică la Cluj, au înduioșat sala întreagă. Iar despre Micul prinț, ce să mai spunem?! Veșnic actual! Nu e de mirare că au făcut 3 spectacole din unul, toate sold out.

Tot povestea cu vulpea și ”taina ei” îmi place cel mai mult, deși mi-au plăcut toate cugetările lui în raport cu ”oamenii mari” și metehnele lor.

”Iată care-i taina mea. E foarte simplă: limpede nu vezi decât cu inima. Ochii nu pot să pătrundă-n miezul lucrurilor.
- Ochii nu pot să pătrundă-n miezul lucrurilor! spuse după dânsa micul prinţ, ca să ţină minte.
- Numai timpul cheltuit cu floarea ta face ca floarea ta să fie atât de preţioasă. - Numai timpul cheltuit cu floarea mea…! făcu micul prinţ, ca să ţină minte. - Oamenii au dat uitării adevărul acesta – zise vulpea. Tu însă nu trebuie să-l uiţi. Devii răspunzător de-a pururi pentru ceea ce ai îmblânzit. Tu eşti răspunzător pentru floarea ta.- Eu sunt răspunzător de floarea mea… spuse după dânsa micul prinţ, ca să ţină minte.”

Și niște vulpițe care m-au fascinat deopotrivă de la AdrianArt:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu